Wij analyseren de essentie, benoemen de strategie en geven deze vorm. Wij geloven dat de visuele identiteit de vertaling is van het ‘zijn’ van de organisatie. Dat de realiteit een perceptie is en de ambitie een droom mag zijn. Wij houden van mooie dingen maken, maar nooit ten koste van de functionaliteit.
​
Wij houden van verhalen vertellen. Wat ons betreft kan dat met de juiste naam in één woord, een pay-off die de belofte weergeeft of een corporate story die het hele verhaal vertelt. We werken met copywriters, schrijvers, dichters en journalisten om de identiteit te verwoorden.
We werken en werkten voor onder andere Het Concertgebouw, Fonds Slachtofferhulp, Missing Chapter foundation, Hotel de Sterrenberg, Vrienden van het Amsterdamse bos, Kinderopvang Humankind, Woningstichting Rochdale, de gemeente Almere, 510.global en het Nederlandse Rode Kruis.
​
​
Producten:
Strategische positionering
Logotype en visuele identiteit
Naam en pay-off
Corporate story
Copy and moodcopy
Creatieve concepten
Advertising
​
identity design
missing chapter foundation
Logotype
Visuele identiteit
​
​
​
Nederlandse Rode Kruis
Visuele identiteit
Art direction
Design
​
​
het Koninklijk concertgebouw
Logotype
​
​
Woningstichting Rochdale
Logotype
Visuele identiteit
Design
​
​
Fonds slachtofferhulp
Logotype
Visuele identiteit
Design
Advertising and moodcopy
​
​
humankind kinderopvang
Positionering
Naam en pay-off
Logotype
Visuele identiteit
Design
Moodcopy
​
​
​
Plugge's puur
Positionering
Logotype
Visuele identiteit
Design, packaging
Advertising en copy
​
​
​
gemeente Almere
Visuele identiteit
Design
Art direction
​
​
​